Doelgroep
Aankoopdienst, kwaliteitsverantwoordelijken, productontwikkeling, bedrijfsleiders, alle betrokkenen inzake aankoop van goederen en diensten.

Doelstelling
De betrokkenheid van aankoopdienst en andere verantwoordelijken verscherpen ten aanzien van voedselveiligheid en –kwaliteit; dit aan de hand van een overzicht van de huidige wetgeving en de gangbare normen inzake leveranciersselectie & leveranciersbewaking.

Methode
Interactieve, praktische aanpak gecombineerd met de ervaringsuitwisseling tussen de cursisten.

Inhoud

  • Inleiding en situering
  • Leveranciersselectie (grondstoffen, verpakkings- en contactmaterialen, diensten,…): beleid en criteria
  • Controle tijdens ontvangst, productie, gebruik, … van geleverde goederen en diensten
  • Leveranciersbeoordeling: beleid en criteria
  • Link en aanvulling tov commerciële normen: IFS, BRC, …
Inschrijven voor deze opleiding

Praktisch

Locatie
Aldhem
Jagersdreef 1 - 2280 GROBBENDONK (Tel 014/50.10.01)
Referentie
IPV/191/41/0101/57364/01
Prijs
De prijs varieert naargelang het paritair comité (PC) van de werknemer en de grootte van het bedrijf:
- PC 118/220 + bedrijf met minder dan 100 werknemers: gratis
- PC 118/220 + bedrijf met 100 werknemers of meer (of bedrijf dat behoort tot een groep met in totaal 100 werknemers of meer): € 150 per deelnemer per dag (halve dag = € 75)
- PC 200: enkel gratis voor opleidingen voedselveiligheid en voedingstechnologie (volgens de voorwaarden van CEVORA)
Tijdsduur
8 uur, BEV attest mogelijk in combinatie met andere modules
Startdatum
06/06/2019
Datums
06/06/2019
Uren
09u00-17u00, lunch inbegrepen
Aantal inschrijvingen
0/12
Lesgevers
Claude Pardo (EVA MOENS CONSULT BVBA)
Loonkost - BEV

Kan eventueel in aanmerking komen voor een terugbetaling van de loonkost via een attest voor BEV (Betaald Educatief Verlof)

Contact Alimento

Deze opleiding kan ook op maat van uw bedrijf worden georganiseerd.

Tom De Cock

Adviseur
0473/654 268
Terug naar boven